[ LUGOS ] Re: izdelava RPM

Marko Macek Marko.Macek na snet.fri.uni-lj.si
Pon Jul 7 09:26:54 CEST 1997

> trudim se narediti RPM binarni paket. Prebral sem HOWTO bild rpm
> in imam se vedno nekaj vprasanj glede prep datteke.
>
> 1. Ali je mozno instalirati vec datotek na enkra ali je ptrebno za vsako
> datoteko posebaj naresti "install ..." v sekciji "%install".

To je odvisno od tega kako instaliras datoteke. Ce jih z programom
install, potem lahko samo eno (vsaj tako kaze manpage na HP-ju).
Seveda pa lahko naredis for zanko...

> 2. Kako se pri UnInstallu pobrise datoteke? Mogoce kar v skripti
> "%preun"?

To RPM pobrise sam, le navesti moras vse datoteke, ki
jih instaliras (v sekciji %files mislim). To rabis tudi zato, da RPM
ve kaj sploh zapakirati v .rpm.

Mark
--
... MouseDevice /dev/null