[ LUGOS ] POP oz IMAP

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jul 31 08:03:42 CEST 1997

> Cisto brez shella najbrz ne gre. Obicajno se zato tam napise kar
> /bin/false.

Ja, saj to mi je jasno... :) Samo ali lahko /bin/false upostevas kot
shell... :) Kar se tice preprecevanja vstopa, bi lahko nastavil za
shell tudi /bin/foobar :)

Hm, tole handlanje je veliko lazje, ce imas kak administration utility...
Jaz uporabljam en "admin" in ima te pop accounte ze kar 'podprte' in ti
sam naredi account... Ne nastavi shella in vse skupaj deluje lepo... Edino
nerodno je, ce hoce user spremeniti password... :I

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist