[ LUGOS ] X server in se kaj

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Pon Jul 21 23:41:01 CEST 1997

David Klasinc wrote:

> [...]
>         Depth       16
>         Modes       "800x600"
>         ViewPort    0 0
>         Virtual     800 600
>     EndSubsection
> EndSection
>
> Bodi pozoren na tisti Subsection... Tam imas definirano locljivost in
> globino barv (depth) Mislim da je privzeta vrednost, tista, ki je
> najvise. Za vsakokombinacijo barv/locljivost, naredis svoj subsection...
>  Server bo preklapljal med razlicnimi resolucijami (spet nekaj kar ne znam
> napisat pravilno slovenko *scratch* Locljivostmi?! UG-LEE! *grin*) ki

Kolikor je meni znano, X uporabijo normalno 8 bit/barvo..
Nastavitev se najlazje spremenis v startx filetku (poisces z which
startx),
kjer vrstico s serverargs=""
spremenis v serverargs="-bpp XX", kjer je bpp 16, 24 ali 32.
> David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist