[ LUGOS ] A zna gdo modem programirat v LiNUX-u??

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pet Jul 4 13:03:58 CEST 1997

Hi!

Uporabljam mgetty (fax,voice...) in ker imam zunanji modem, ki ne vedno
vkljucen mgetty vedno gnjavi, da ni modema, ko ga mam izkljucenega. Zato je
resitev da dam v inittab en "frontend" programcek ki testira ce je modem
vklopljen. Sedaj je tako, da testira ce obstaja neka datoteka pol pozene
vgetty, ker pa me to moti ker vsakih 5 sec. disk zasrota (me pac moti...
Pa se najlepse ni tako).

Bilo bi fajn da se en programcek samo klice, ki preverja ce
je modem prizgan (DLE??). Ker mam milijon drugih stvari za narediti bi vrpasal
ce kdo to naredit takoj ker ze ima izkusnje...No frugace pa sem bom spet sam
pospilal malo...

LP, Alen
---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist