[ LUGOS ] dial in+out

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jul 4 11:09:55 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 24 Jun 1997, Gasper Fele wrote:

> Kako naj si uredim obenem dialin in dialout linijo na enem portu?
> Rad bi namrec klical na arnes in sprejemal klice na istem modemu.
> getty v inittab torej odpade, od tukaj naprej pa mi zmanjka idej in
> znanja.

Uporabi program mgetty (http://www.leo.org/  vec ali manj)

Ta program omogoca dial-in, sprejem faxov, zvocno posto (ce tvoj modem to
podpira in ce je podprt s strani mgetty). Zraven dobis se programe za
posiljanje faxov.

Poganja se ga iz inittab in dokler ne dvigne slusalke, port ni zaklenjen.
Zato lahko klices ven (seyon, PPP, ...) in se mgetty ne vmesava. Kadar
sprejme klic, zaklene port.

Priporocam.

> P.S. Tole bi pomojem sodilo v FAQ.

Ce bi ga imeli ... Sicer pa je nekaj malega tudi v Serial-HOWTO.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist