[ LUGOS ] Uporabniki v RH 4.1

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Jul 1 18:09:07 CEST 1997

On Tue, 1 Jul 1997, David Klasinc wrote:

>  Boo? Wtf? This is stupid... :)))
>
> Najbrz je kak cuden adduser... najboljse da dobis kako drugo verzijo....
> :) Sam pa ne vidim pametnega razloga, da bi kdo to pocel... Mogoce pa je
> za kaj uporabno, kdo bi vedel...

Kakor pogledas na to. V RedHat dokumentaciji je stvar dokaj podrobno
razlozena in ce se je drzis lahko sistem kar v redu administriras.

Na ta nacin je veliko lazje narediti delovne skupine z vodji in podobno.

Vse pa je stvar okusa seveda. In RedHat nacin pac ni najbolj v navadi pri
ostalih UN*X in Linux OSih.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist