[ LUGOS ] Linux + Win95

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jul 30 08:36:33 CEST 1997

> Tja, kolikor jaz vem, sem naredil vse pravilno. Pred linuxom sem imel tri
> primarne win95 particije. Nato sem z linuxovim fdiskom ustvaril se cetrto
> (extended) particijo in na njej tri logicne linuxove (/, swap, /usr). IDji
> izgledajo pod linuxom v redu: tri dosovske, dve linux native in ena swap.
> Ima se kdo kaksno idejo? Morda Winu ni vsec razpored primarnih in extended
> particij? Kot sem ze rekel, meni Win linuxove particije niti slucajno ne
> ignorira - po 15s ji doloci crko d:, za katero pa, ce nanjo kliknes, javi,
> da ni dostopna.
> [...]

Imam obcutek da bo to zaradi te extended particije... :) Ampak ne dam roke
v ogenj... Po vsej verjetnosti, se win95 zmesa, ker je tukaj se extended
particija in gor trije logicni diski...

Jaz bi naredil tako:

 Dve primarni particiji za Linux (/ in /swap, nevem zakaj rabis tisti usr
posebaj, linux tako ali tako nardi 4k velik inode ali pa se manjsi, tkao
da ni toliko izgub na disku) in potem bi naredil eno primarno Win95
particijo, oz ce ze res MORAS imeti C: D: in E: naredi extended particijo
in logicne diske.. :P Tako nekako... Hm, ali pa naredis primarno particijo
za Win95 in potem naredis tri diske z SUBST-om ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist