[ LUGOS ] X server in se kaj

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pon Jul 21 16:20:17 CEST 1997

Arso Savanovic wrote:

> Zivjo!
>
> Iz dokumentacije, ki ni najbolj sveza, sem razbral, da server S3V
> podpira najvec 16 bitne barve. Je to (se vedno) res?
> Zanima me tudi, kako lahko menjam med razlicnimi nabori barv
> (8bpp-16bpp). Ali obstaja kak 'hot-key'?
> Nasploh se mi zdi, da je v linuxu precej takih vrocih tipk za razne
> funkcije in krajsnice. Recimo, ze vackrat sem potreboval kombinacije
> tipk, ki so analogija 'cut & paste' v W95. Rad bi se polastil kakega
> seznama teh tipk, ce obstaja. Ce ne, potem predlagam, da ga kak guru
> pripravi za nas, smrtnike.

Z s3 virge X serverji so tezave pri vec kot 265 barvah (pa tudi
drugace). Metro-X tega cipa sploh ne podpira (vsaj verzija 3.1.5,
ki je na njihovem web serverju oznacena kot zadnja, se ne),
Accelerated-X sicer dela, vendar ima server bug, ki vcasih
povzroci, da uporabljani font postane fubar (opazil sem, da se
to v glavnem zgodi, ce zelis server malo nafrizirati, da bi imel
boljse vertikalne osvezevalne frekvence), X-Free86 server 3.2 pa
ima tudi bug (vsaj v 16 bitnem nacinu). Ne vem kako je z X-Free86
3.3, kjer naj bi bil server precej izboljsan, pa tudi SVGA server
naj bi vseboval podporo za S3V. Ce se bos odlocil za X-Free86 3.3
server, bi se priporocil za oceno delovanja.

Osebno sem poganjal s3v serverje v vseh barvnih locljivostih,
tudi v true color, torej serverji to podpirajo, so pa pri tem
tezave (glej zgoraj).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist