[ LUGOS ] TRICD

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Jul 10 09:17:19 CEST 1997

Ziv

Glede MANTISa.
Tam je cena 990 sit. CDjev pa tudi oni NIMAJO.
Ker sem narocil nekaj kosov vec kot se vas je prijavilo je un od mantisa
rekel da jih lahko se sam nekaj proda. Zakaj je iz 1000 sit kolikor so
dejanski stroski sel na 990 je samo po sebi ocitno. Mogoce bi bilo 999 se
bolj.. ne? Sicer pa sem jih danes klical in mislim da je stvar koncno
prisla tudi cez carino. Dejansko pa bom zagotovo vedel popoldne in vas
tudi obvestim.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist