[ LUGOS ] Linux + Win95

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jul 29 09:38:01 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 29 Jul 1997, Gregor Kompara wrote:

> Na domacem komp. poganjam Linux in Win95. Linux dela normalno, z Win pa so
> tezave: kadarkoli mora Win izrisati oz. "prebrati" strukturo particij
> (Windows Explorer, My Computer, dosov fdisk, Save As... dialog,...), se
> strasansko namuci z Linuxovo (extended) particijo. To traja ogromno casa:
> Win Explorer se npr. namesto v 0,5 s nalozi v pribl. 20 s - skratka obupno
> motece. Pa se crke pogonov zamesa, ker Linuxovo particijo vrine med ostale
> dosovske.

Tudi jaz imam na domacem racunalniku Linux in Loose95 ampak takih tezav,
kot si jih ti opisal resnicno nimam. Za Loose95 linuxove particije sploh
ne obstajajo (oz. jih ne javlja).

Naceloma bi morali Loose ignorirati particije katerih ID-jev ne poznajo.
In Linuxovih ne poznajo. Seveda, ce si particije za Linux pravilno naredil
(z linuxovim fdiskom in jim nastavil pravilne ID-je).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist