[ LUGOS ] Ikone

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Jul 10 01:40:41 CEST 1997

Yo!

On Tue, 8 Jul 1997, Gregor Rot, Linux operater wrote:

> Kako lahko dam na svoj X11 desktop ikone ---> linke na programe? Me
> lahko kdo usmeri na kaksno dobro knjigo ali internet site o X11
> konfiguriranju?

Hmm..za to bos potreboval kaksen window manager po moznosti s svojim
desktop managerjem, ki to podpira. Recimo KDE bi bil dober primer takega
wm-ja za Linux...zadeva je sicer se v alpha stanju vendar se jaz nekako
prebijam skozi. Ta KDE oz. kwm uporabla svoj file manager (kfm), ki daje
utis nekaksen interaktivnosti tvojega namizja (nanj lahko postavljas ikone
po mili volji, zadeva si celo zapomni pozicije le teh...skratka kot pod
windozli:)...

Ta KDE bo po mojem kar dosti prispeval h popularizaciji Linux sistema, saj
gre zadeva v tej smeri, da bo razumljiva tudi navadnim (povprecnim)
smrtnikom...kot windoze:)...

Zadevo si lahko ogledas na http://www.kde.org. Zadeva je zaenkrat GPL in
bo po mojem tudi ostala, razvijalci pa so vecinoma Nemci...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist