[ LUGOS ] Problemi z računalnikom (X-i in tema? Red-Hat se seuje, Debian zmrzne...)

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Sob Jul 19 12:43:44 CEST 1997

Lep pozdrav!

Moja mašina zgleda nekako takole:
MB:	Intel Marl (Triton)
CPU:	Penium 166
VGA:	Ati 3D Pro Turbo (8MB)
HDD:	WD21600

Pred kratkim sem našel upgrade za bios in sem ga naložil (do takrat mi
je mašina delala v redu).
Od kar pa sem naložil nov bios, pa mi win 95 delajo čisto v redu, linux
pa bluzi.
Če hočem zagnati X-e mi jih sicer zažene, samo se nič ne vidi (črn
ekran).
Hotel sem na novo inštalirati Red Hat, pa mi v sredi inštalacije začne
pisati da je en error na nekem device in poleg neka številka, ki se
veča. Hotel sem inštalirati debian, pa inštalacija crkne in blokira
tastaturo (pomaga samo reset)
Na koncu mi je ratalo inštalirati Caldero Open linux lite, samo mi še
vedno ne delajo X-i!
Tu pa je meni zmanjkalo idej.

				Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist