[ LUGOS ] Uporabniki v RH 4.1

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Čet Jul 3 19:57:36 CEST 1997

Hi.

> A mi zna kdo povedat, zakaj je to dobro, da ko v RH4.1 naredim novega
> uporabnika (adduser), se za njega naredi svojo grupo (enako ime kot
> uporabnisko ime) in se ga postavi v to grupo. Ponavadi je bilo tako, da je
> vse uporabnike postavilo v neko grupo (npr. users).

	Ne vem zakaj je to dobro za RH ali za kateo koli drugo distribucijo,
ampak je res, da je to default obnasanje adduserja. Tudi z Debianom je tako.
Zato je prva stvarm ki jo jst naredim na Debianu ta, da popravim
/etc/adduser.conf, da daje po defaultu nove uporanike v grupo users. Ce se
pa to ne da narediti na RHju pa si raje nabavite kr drugo distribucijo.

Dol z komercialnimi OS in komercialnimi ditribucijami.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist