[ LUGOS ] modprobe aliasi

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jul 18 13:39:40 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 17 Jul 1997, Alen Salamun wrote:

> Uporabljam kerneld ampak noce sam naloziti....Mislim da je kaki trik z onimi
> aliasi...

Hmmm ... jaz sicer ne vem, kako se rece modulu za tale tvoj device, niti
ne vem, kako kernel misli, da bi mu moralo biti ime. Ampak recimo takole:
ce imas recimo podporo za ethernet kartice prevedeno kot module, se
modulom rece recimo '3c509.o'. Kernel bi pa rad nalozil eth0.o. Potem
moras imeti v /etc/conf.modules takole vrstico:

alias eth0 3c509

Priblizno tako, morda tudi drugace. Jaz namrec do sedaj nisem imel tezav s
temile aliasi.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist