[ LUGOS ] Stila slovene in vega v LaTeX-u

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Jul 3 14:37:43 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Jernej Kovse wrote:

> Zanima me, ce lahko LaTeXova / TeXova stila 'vega' in 'slovene'
> iz EmTeX-a za DOS (ouch!) direktno prenesem kar v Linux in jih
> uporabljam v Linuxovem LaTeX-u. V kateri direktorij naj jih
> postavim? Vem, da so LaTeX sourci, dokler so pisani po standardu
> 100% prenosljivi po platformah, ne vem pa, ce to velja tudi
> za stile. Ce ne, je morda kdo ze nasel kje napisana (ali pa
> morda sam napisal ?!?!) ta dva stila za LaTeX pod Linux-om?

Če poganjaš teTeX, ju frcni v $TETEX/texmf/tex/latex/misc/, kjer je $TETEX
osnovni imenik, v katerega si namestil teTeX. Zadnji verziji (oktober 90
oz. januar 91) delujeta brez sprememb.

Slovenščina je zadnjih nekaj let povsem spodobno zastopana v paketu Babel,
tako da bi uoprabo omenjenih stilov omejil na združljivost z že napisanimi
spisi.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist