[ LUGOS ] FAT32

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Pet Jul 18 00:52:59 CEST 1997

Samuel Gabor wrote:

> Meni dela brez problema. Ne uporabljam pa modulov...

FAT32 ali VFAT?

Kolikor jaz vem za FAT32 še ni podpore, za VFAT pa je že od kernela
1.2.13 (xdos ali nekaj takega).

Če kdo najde podporo za FAT32 naj me opozori, ker jo nujno potrebujem!

			Andy

--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist