[ LUGOS ] mapirani gifi

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jul 23 17:21:35 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 23 Jul 1997, Gregor Rot, Linux operater wrote:

> Ce imam gif z mapo (linki - NCSA ali CERN) je potrebno kaj dela na
> konfiguraciji Apache web streznika, da ti linki potem tudi delujejo?

'server-parsed image maps' (hmmm ... kako bi se to napisalo po slovensko?)
imajo na Apachu malo drugacno sintakso in CERNovih ne mores kar prenesti.
Zdi se mi, da je spremenjen vrstni red parametrov, nisem pa cisto
preprican. NCSA mape bi najbrz morale delati out-of-a-box, saj Apache
izhaja iz NCSA serverja (ampak to je samo moje ugibanje).

Sicer pa das v srm.conf nekaj v smislu

AddType application/x-httpd-imap map

poleg tega pa, ko prevajas Apache, prevedes tudi modul za 'image maps'.
Potem bi morala vsa stvar delati. Aja, vrstica zgoraj predpostavlja, da
bos imel mape v datotekah s koncnicami .map. Ce ne, potem namesto zanjega
'map' napises ustrezno koncnico.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist