Stromarji?

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Pet Jan 10 02:06:01 CET 1997

Hi!

Najprej opravicilo:
tole je moje drugo in definitivno ZADNJE sporocilo, ki nima veze z Linuxom.

>Takile me pa res razgrejejo. Vsi plameni so ze dogoreli ali pa bili
>pogaseni, potem pa ti pridirja en pametnjakovic in zacne prizorisce
>zalivat z vodo in delat blato.

oprosti ce se ti zdi svet grd, samo tega ne zlivaj na druge! OK?

Ce bi prebral moje sporocilo, bi opazil, da sem ravno prisel iz pocitnic. Od
tod sledi, da me je cakala posta za sedem dni nazaj. Prvih n sporocil sem
ignoriral, nato pa sem moral izrazii svoje nestrinjanje. Ce ne znas sprejeti
kritike, skoci v WC in potegni vodo. Aha, pa se to. Ce bos bolj prijazen do
ljudi, bo svet postal lepsi.

Prosim ne odgovarjaj, ker nimam casa debatirati o taksnih zadevah. Vse kar
sem hotel povedati ze v prvem sporocilu, je to: na linux mailing listi se
pogovarja o Linuxu!

                                        bobo

P.S.:Sem ti hotel poslati na tvoj e-mail, toda kaj bi si potem mislili
ostali. ;-))

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.:(386) 63 482-129          |

Dodatne informacije o seznamu Starilist