Off-line news

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Pon Jan 20 15:33:41 CET 1997

	Hojla!

On Sun, 12 Jan 1997, Andrej Bagon wrote:
> nope. skonfigurirat mors innd da ti naredi tisto datotekico
> v kateri pise kake file ti poslje ven.. datotekica se imenuje
> newsfeeds in jaz sem sam dodal
> cmir.arnes.si:alt.*,comp.*::arnes
> in mi naredi datoteko arnes v kateri pise kaj posiljam in newsgrup
> alt.* in comp.*. To se sucku poves kje je ta datoteka in vse sam naredi
> od uploada do downloada :>

Meni nekaj ne deluje... Suck pobira dol posto, pol pa ko naj bi jo postal
lokalno pa vsa posta cudezno izgine... Kje na bi se pa pojavila?
Mogoce v /var/spool/news?

Vceraj sem potegnil dol novi inn-1.5 bom probal tega instalirat... Suck
dela kot je treba (samo en presledek sem moral dodati pred enim ] v
get.news.innxmit ), tako da sem preprocan, da je problem v INNu

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist