STROMARJI: RESEN PROBLEM!

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Jan 3 01:25:42 CET 1997

On Thu, 2 Jan 1997, Uros Platise wrote:

> Pozdrav!
>
> Ze dolgo casa premisljujem o ustanovitvi TIM-a,
> kjer bi napisali SCH, PCB, ROUTER, itn. Mislim,
> da vsaj ti trije programi predstavljajo osnovno razvojno orodje,
> katerega zahteva vsak normalen
> stromar, ce ze zeli narediti kaj tudi sam. Moj
> drugi problem je cas zato bi bil zelo vesel, ce
> bi naredil to kdo drug ali vsaj skupaj z mano.

Zelo ! Zelo ! Dobro !
Sicer ne vem, kaksen je obseg tvojih potreb in ali si opazil razne
chipmunk, pcb 1.3.x in podobne programcke za Linux, ampak zadeve so dalec
od profi uporabe.

Ne vem sicer, ce bi lahko kako pomagal pri programiranju (ja starost me
ze daje) ampak kar se tice testiranja in postavitve ciljev pa lahko
sodelujem.

Ce se zadeva razvije v resen projekt, je mozen tudi kaksen financni ali
strojni prispevek (v kolikor bo stvar pod GPL) oziroma relativno hiter
nakup (ce bo commercial).

> Glavni problem, ki ga vidim, ko se pojavlja
> nov Commercial..Linux Softy je, da se koda
> vlece kot zvecilni gumi vlecljive kvalitete.
> Npr, marsikdo pozna ProTEL za Windoze, pa
> dobre ve, kaksen shit je to za uporabljat.
> Res je, da ima celo nekaj uporabnih funkcij,
> ampak UserFACE je PA TOTALEN BULLSHIT!
> Preprican sem, da ce bo kaksna firma izdala
> softy za linux-a, bo tekel veliko slabse
> kot pa Quattro Pro na XTju pred mnogimi leti.
>
> Torej, kaj pravite???
>
> To je edini software-ski paket zaradi katerega
> se MORAM vracati v Windoze...

Jaz pa moram imeti povsem vredu Pentium z DOSom da lahko poganjam CADDY
EDS. Uf si zelim imeti nekaj podobnega v Linuxu (pa da bi se delalo tako
kot se sika).

> LP uros

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist