Stromarji?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jan 8 21:35:12 CET 1997

> Metod, lepo te prosim, da zakljucis s svojimi razmisljanji in posiljas
> taksne in drugacne ugotovitve le izbrancem, ki jih to zanima. Jaz osebno
> spremljam to mailing listo s cisto drugim namenom in me resno razjezi, ko
> moram po praznikih eno uro porabiti samo zato, da najdem kaksno uporabno
> sporocilo.
> Usanovi bla,bla mailing listo in bo vse OK!
>
> Ocitno imas prevec casa.

Takile me pa res razgrejejo. Vsi plameni so ze dogoreli ali pa bili
pogaseni, potem pa ti pridirja en pametnjakovic in zacne prizorisce
zalivat z vodo in delat blato.

Ce morda se nisi opazil, jaz sem ze vsaj en teden tiho. Vsaj kar se
zgoraj omenjane teme tice.

Se zadnjic (ce se spet ne bo nasel kak pametnjakovic, ki mi bo rekel,
naj neham): moj pikri odmev na trditev, da smo fiziki klepetulje,
sem objel s parom '#flame on' / '#flame off'. Ce iz tega ne znate
razbrat, da gre za satiro oziroma retoriko, ki ne pricakuje odgovora
in nima nikogar namena prizadeti, potem je skrajni cas, da nehate
viset na IRC in zacnete raje brat kaksno obsezno mailing listo.
Ali pa kaksno knjigo, recimo kaksno v stilu 'Internet za telebane'.

Dejte ze gmah!

Peace!
  Mkx

PS. Jaz se nisem sam prijavil na tole mailing listo, zato bi prosil,
ce lahko kdo objavi kaksna navodila, recimo kako se clovek 'odnaroci'.
Za primer, ce se bo nasel se kaksen, ki bo gasil 'spor' med fiziki
in stromarji.

Dodatne informacije o seznamu Starilist