Stromarji?

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Jan 8 16:33:36 CET 1997

>Sem se hotel pokorit medklicu, ki je zahteval koncanje spopadov,
>ampak ko si ze iztrgal stavek iz mojega razglabljanja, bom pa se
>na tole reagiral:

Metod, lepo te prosim, da zakljucis s svojimi razmisljanji in posiljas
taksne in drugacne ugotovitve le izbrancem, ki jih to zanima. Jaz osebno
spremljam to mailing listo s cisto drugim namenom in me resno razjezi, ko
moram po praznikih eno uro porabiti samo zato, da najdem kaksno uporabno
sporocilo.
Usanovi bla,bla mailing listo in bo vse OK!

Ocitno imas prevec casa.

LP,

                        bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.:(386) 63 482-129          |

Dodatne informacije o seznamu Starilist