PPP

Marko Luksa marko na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pet Jan 31 23:52:26 CET 1997

On Fri, 31 Jan 1997, Ales Casar wrote:

> To seveda lahko. Sicer pa tako stvar lahko ugotovis tudi z navadnim
> netstat-om ali ps-jem na gw3.
zanimiva ideja. za povezavo se uporablja telnet. Torej iz tega po tvojem
mnenju sledi, da se 0x8d znak ne prenasa preko linije in povroca
zamrznitve.Problem je sedaj, kako pppd-ju dopovedati, da naj tega znaka ne
posilja (kot jaz vem, lahko pppd-ju s pomocjo asyncmapa izkljucis le znake
med desetisko 1 in 32 (oz. nekje okoli 32). Tista escape <hex kode> pa
mislim, da ne dela na pppd.
  Marko Luksa       			     marko na gw2.s-gimb.lj.edus.si
  			                  http://www.skl-zavod.si/luksa/

Dodatne informacije o seznamu Starilist