LaTex Babel for SI

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jan 7 11:14:42 CET 1997

> Saj nebi pa so profesorji na univerzi kao zahtevali ime
> preglednica...Muteci...

Hmmm ... kter fax pa je to?

> BTW: Kako naj resim problem lomljenja besedv v slovenscini v TeX-u?? Stvar
> je neugodna ko mi lomi vse narobe...Naj se nekdo spravi pisat ta slovear
> lomljenih besed ali kaj je ze na pa da pretipkava neko knjigo;)

Dobi si slovenske delilne vzorce (ce jih se nimas), potem pa popravis
konfiguracijsko datoteko za delilne vzorce (nekje se valja
datoteka language.dat; ce ni ta, je pa kaksna blizu), naredi si
nov latex.fmt (initex latex.dtx ali nekaj takega) in potem
bo dokument, v katerem uporabljas babel z opcijo slovene znal
stvari lepse naredit.

Peace!
  Mkx

--