LaTex Babel for SI

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Tor Jan 7 10:44:13 CET 1997

Od napak je mene motil \def\indexname{Indeks}, namesto katerega sem
predlagal \def\indexname{Stvarno kazalo}, \def\proofname{Proof} (namesto:
\def\proofname{Dokaz}), ter crka \v{L}, ki je za razliko od Slovakov
Slovenci ne uporabljamo.  Braams je obljubil, da bo v izdaji 1.2i, ki naj
bi bila del paketa babel v3.6, zadeve popravil.  Medtem sem seveda
ugotovil, da so mu isto pisali vsaj se kaksni trije, tako da bo, upam,
zaleglo.

> Saj nebi pa so profesorji na univerzi kao zahtevali ime
> preglednica...Muteci...

Preglednico jemljem kot ustaljen prevod za ,spreadsheet`, ,table` pa naj
le ostane tabela.  Kako pa se v novoreku pravi grafom? :-)

> BTW: Kako naj resim problem lomljenja besedv v slovenscini v TeX-u?? Stvar
> je neugodna ko mi lomi vse narobe...Naj se nekdo spravi pisat ta slovear
> lomljenih besed ali kaj je ze na pa da pretipkava neko knjigo;)

Nikar.  To je ze precej na zacetku TeXa pri nas (tam nekje 1989 ali 1990)
cisto dovolj spodobno napravil Matjaz Vrecko.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primoz Peterlin (peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si) Fax:+386-61-131-5127
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist