PPP call back

ciglic na iskratel.si ciglic na iskratel.si
Pet Jan 31 08:13:30 CET 1997

Zdravo,

ali ima kdo kaksne izkusnje z vzpostavitvijo PPP na povratni klic?
Imam moznost dostopa na SHIVO s povartnim klicem (izvedel sem le to,
da se autorizacija preverja po "chap" ali "pap" protokolu).
Pod Win95 mi vsa stvar deluje brezhibno (izpisujeje nekaj o pozivanju,
vzpostavitvi zveze, preverjanju autorizacije, cakanju na povratni klic,
vzpostavitvi zveze ter ponovnemu preverjanju autorizacije).
Poizkusal se z raznimi skripti za "seyon" v kombinaciji z "pppd" (vse
zamanj). Ocitno se racunalnika nakako zmenita, da bo streznik prekinil
zvezo in naj odejmalec caka na povratni klic.

Ali je mogoce kdo imel kdaj kaksen podoben problem?

Hvala za pomoc!

Lep pozdrav,

Andrej Ciglic
ciglic na iskratel.si