X3.2

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Ned Jan 5 15:44:06 CET 1997

hi!

Ni povsem *nujno* zamenjati se ostali del distribucije XFree 3.2,
je pa priporocljivo. Zraven dobis namrec tudi nove knjiznice, man
page etc. Mislim, pa da ne bi smel imeti vecjih tezav, ce zamenjas
samo server. Tudi drugi to pocno. Ampak upgradati vse ostalo ne
predstavlja noben problem. V readmeju preberes kateri fajli so nujni
in jih instaliras kar cez XFree 3.1.2. Edino kar izpustis so
konfiguracijki fajli, saj jih ze imas. Tko sm naredu jst.

	Feri.

--

Dodatne informacije o seznamu Starilist