Pa kaj je to s Slovenci??

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Tor Jan 14 18:09:19 CET 1997

Hi!

Sedaj pa mam ze skoraj dovolj vsega...V davnem letu 1992... se je folk
neprestano samo kregal po AdriaNet-u sadaj pa vedno bolj opazam da se to
dogaja na vseh SLO konferencah....Pa kaj smo nagnjeni k temu ali kaj??
Daj obvladajte se fantje...Vsak ma svoj POINT of VIEW pa naj ga ima in ne
se nekaj o nekih stromarjih etc...(nisem sploh bral sporocil z tem
subjectom) kregat...Pac en nekaj vun butne pol pa vsi nazaj pa spet bla
bla..

Ko pa clovek kaj konkretnega vprasa (npr. UUCP mail problem) pa vse
obmolkne??? Bila je fora in sem mail prvo poslal na LyX developers list po
pomoti in to v Slovenscini in mi je tip iz Poljske odgovoril, ki se mu je
samo pribljizno lahko sanjalo kaj notri pise na moj problem...

Dajte fantje no...Pa saj Slovenci nismo tako *&%$#%$&$#$...

					LP, ALen

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist