[Fwd: FWD: Podrazitve]

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Jan 14 16:28:43 CET 1997

On Tue, 14 Jan 1997, Ales Casar wrote:

> Hmm, od kod ti ta podatek? Jaz bi prej rekel, da je velika vecina ljudi na
> Internetu gor preko najetih linij. Dobro, tam so tudi modemi, ampak najbrz
> nisi mislil tistih.
>
> Ales

Zanimivo razmisljanje.

Ja ce stejes ljudi, ki se priklapljajo na Internet s svojimi PCji po
solah in taksnih ustanovah imas prav. Ampak tem je tako ali tako vseeno
za cene Telekoma (vsaj kar se priklopa na Internet tice).

Ce pa govorimo o ljudeh, ki se priklapljajo preko komercialnih
ponudnikov, pa je tistih z najeto linijo (tudi podjetij) kvecemu kaksen
procent.

Tudi studentje, ki uporabljajo katero od free razlicic dostopa do
interneta praviloma uporabljajo modeme (do najete linije v stanovanje smo
se kar dalec).

Ce pa bo podrazitev omejena samo na telefonske linije, se bo kar kmalu
(dolgorocno) splacalo najemat linijo do providerja tudi privatnikom :))

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist