how about LJ in Slovenia, Europe (fwd)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Jan 14 10:08:28 CET 1997

On Tue, 14 Jan 1997, Jaka Mele wrote:

> Hoj...
> SSC zbira mnenja o tem, kje bi se uvedli lokalno distribucijo... Dost je
> ce napisete samo "how about LJ in <your_country>" v subjectu in spodaj
> kaksen naslov... Mogoce bo pa gody le dobil vec respekta tam :) V vsakem
> primeru ne more biti pocasneje kot je zdaj :)  ... Pisite... pa se zastonj
> izvod vam bodo poslali :)

Ups, Jaka. Problem v lokalni distribuciji ni samo na SSC jevi strani.
(Verjetno so se do zdaj njihovi postarji tudi naucili, kje je Slovenija).
Problem je

1. Urad za informiranje RS je oznacil publikacijo za pretirano
komercialno in je nabil 20% davek.

2. Takoj, ko zacnes uvazat tako zadevo v malo vecjih kolicinah se
pojavijo dodatni stroski za spediterje, carinski pregled in tako dalje.

Koncna cena, ki jo moram potem jaz postavit na trgu, samo da pokrijem te
osnovne stroske je skoraj tako velika, kot letna narocnina, ce malo
pretireavam. In to za eno samo stevilko.

Cas prihoda teh izvodov za distribucijo pa se je izkazalo, da je tudi
vecji od casa prihoda narocenih stevilk.

Tako da mislim, da je najboljsa narocnina, pa naj se SSC davi pac z
vecjimi stroski posiljanja itd. Tako vsak dobi svoj izvod na dom, carina
niti ne vprasa kaj je to za ena revija in nobenih dodatnih davkov ni
potrebnih.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist