Stromarji?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jan 3 14:00:03 CET 1997

> Niste dojeli...
> to je tako, kot ce bi reku, da fiziki uporabljate simulatorje padca
> jabolka z drevesa....

Sedaj pa res nisem dojel poante. Ali je poanta morda ta, da naj namesto
simulatorja padca jabolka z drevesa pod Linuxom raje z Linuxom mecem
jabolka z pravega drevesa?

Ali pa je bila morda poanta v tem, da bi ti raje simuliral jedrske
explozije?

Na zalost je pac tako, da recimo pravi stromarji uporabljajo programe,
ki ze so na voljo.  In oni stromarji, ki res rabijo
programe nimajo casa programe napisat, ker so za nacrtovanje vezij
(na primer) dosti bolje placani kot pa za pisanje (po moznosti GPL)
dizajnerskih programov. Sploh pa ne znajo napisat dobrih programov.
In tukaj vskocijo programerji, ki razen nekaj malega racunalnistva
nimajo pojma o resnicnem zivljenju in tako seveda tudi pod razno ne vedo,
kaj stromarji rabijo. Zato naredijo zmazke, ki imajo fancy front-end
(front-end je tipicno del aplikacije, ki deluje najbolje, seveda
pa ne naredi nicesar pametnega - to je tako ze po definiciji).
Ce pa si ze vzamejo cas in napisejo kaj spodobnega, pa to navadno
mocno zaracunajo. Na zalost ni nobene ameriske vladne institucije, ki
bi se resno ubadala s tako trivialnimi stvarmi, kot je to recimo
nacrtovanje vezij (in bi tako prisli do zastonj solidnega softvera -
kar v ameriki naredi drzavni usluzbenec med delovnim casom je
zastonj, saj so tisto drzavljani ZDA enkrat ze placali) saj
te stvari pac prepuscajo raznim komercialnim firmam.

Ups, spet me je zaneslo. Torej, na kratko: zelim vam veliko
uspeha pri pisanju solidnega softvera saj mocno dvomim, da se bo
kaj boljsega od 'simulatorja padcev jabolka z drevesa' dobilo
za Linux pa se zastonj.

Peace!
  Mkx

--