[Fwd: FWD: Podrazitve]

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Pon Jan 13 17:15:34 CET 1997

> 3. ce ze jokate o drazjem telefonu in o bojazni za vecjo narocnino... si
> omoslite isdn, tam je ze vse vsteto, pa se vecji prenos je..
>
> Bostjan

Hmm. Ce imas ti prevec denarja oziroma si tako velikodusen, da bi
rad placeval 1/2 kDEM telefona na mesec je za to kriva predvsem tvoja
denarnica. Vecina ljudi, ki misli po normalnih zakonih, ne bi rada
toliko placala temu monopolistu, ki bo monopolist se dolgo casa.

Zato torej, ce ti kaj ni vsec je to tvoj problem - bilo pa bi lepo,
ce bi vsaj tiste, ki pa dejansko vidijo v problemu problem, pustil
pri miru.

Statisticno ocenjeno je ze skoraj moj Netskrapetov mailer ugotovil,
da ce se bi le dalo kregat, 'bunit' ali karkoli ze, to SLOVENCI pocno.

Povzetek: ne maramo vsi istih stvari! Pa sem mislil da je to vsakemu
logicno.

Ker gre vecina ljudi na iNET preko modemov, mislim da to zadeva
tudi naso konferenco, pa ce tudi ze za 1%.. jazz osebno npr. nisem
vedel za koliko se podrazi, pa sem sedaj zvedel, ker je bil dodan
link za podpise.

Sedaj pa, tisti, ki vam ni vsec ta pogled in bi se radi kregali,
se gregajte s seboj - za zelo obicajen pripomocek bi priporocil
ogledalo. Naj bo malo umazno, da bi se le preprecil samomorilski
napad na dvojnika, ki zamuja za vasimi gibi za zelo majhen
casovni interval.

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist