1250

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Jan 21 17:10:03 CET 1997

On Tue, 21 Jan 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> In kako naj zrihtam latin 2?
> Mene ne zanima font ampak tastatura.

Po izvrstni dokumentaciji Slovene-HOWTO (vkljucen je tudi Xmodmap za
slovensko tipkovnico). Meni je delala tipkovnica s preve (Mitsumi
tipkovnica z nekimi cudnimi dodatnimi tipkami na katerih je en grdi
simbol:))

Zahvala za Slovene HOWTO gre Primozu Peterlinu. Odlicno delo. V tem
dokumentu je tudi nekaj referenc na webe s tematiko iso-latin-2.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist