A komu dela to...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Feb 2 11:14:16 CET 1997

Howdy!

>  Ghostview oz. kar gs dela kot naj bi, vendar pa imam
>  neskoncne probleme z Acrobat Reader 3.0 za linux-a..
>
>  Namrec, ta zaklet softy generira tak ps filet, da ga
>  ghostview ne prebavi in pravi:

[ gs errors snipped ]

>  Predvidevam, da daje ta hudic na izhod PS Layer 2.
>  Oz. ne vem...

Hja, v moji verziji acroreada lahko v oknu z izbirami za tiskanje
nastavim tudi tip PS, ki ga generira (Level 1, Level 2). Je pa res,
da se v obeh priemrih gs enako pritozi.

Ce pa isti fajl posljem 'native speakerju' HP LJ4MV, pa ta
rezulat izpljune brez tezav. Ne glede na to, ali je bil izbran
Level 1 ali Level 2.

Ocitno gs ni cisto brez napak. Ravno danes sem nasel se eno.
V LaTeX dokumentu imam kar nekja enacb, v katerih nastopa tudi
kvadratni koren (sqrt). Na nekaterih straneh ga gs narise pravilno,
na eni strani (v vecih inkarnacijah na isti strani) pa korenu manjka
levi del, torej narise le crto nad izrazom s kratkim repkom spredaj.

Torej namesto priblizno takole

       -------
      /
  -  / sin(x)
   \/

mi narise nekaj takega

       -------
      /
       sin(x)

in to ne glede na to, ali tiskam na tiskalnik (HP LJ5L) ali pa
gledam na zaslonu (bodisi direktno z gs ali pa z ghosview-om).

Peace!
  Mkx

--
Metod Kozelj