Wolfram Research & Linux

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Feb 9 21:57:12 CET 1997

On Sun, 9 Feb 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Mislim da vsi malce pretiravate!

Ja, bi se lahko reklo :))

> Se strinjam, Linux ima prihodnost pa še kakšno ampak kaj moreš če pa
> skoraj nobeno podjetje ne služi z njim. Za win vsi izdelujejo software,
> za Linux se moraš pa zelo potruditi. Meni recimo še vedno ni uspelo
> najti enega pametnega driverja za mojo grafično kartico ali pa recimo
> kakšen X oriented POV RAY...

Kaksno graficno kartico imas ?

A mislis click & point manipulator za vhodne podatke ali pov ray.

Kolikor vem povray3.0 dela v okolju X cisto OK in tudi za omenjene
"editorje" se sem in tja slisi. Poglej v Graphics-HOWTO.

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist