LILO + DOS

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Tor Feb 18 15:40:49 CET 1997

Hiya!

Vceraj sem v PCa vtikal en predpotopni 120 Mb disk kot
drugi disk (vse skupi je se IDE), gor pa je bil bootabilen
DOS (butal se je na eni drugi masini kot prvi disk).

Po nekaj urah sem obupal in obstal z naslednjimi vprasanji,
za katera upam, da bo kdo vedel odgovor:

A LILO zna bootat DOS iz drugega diska?
A po tem, ko LILO to zna, ce zna, DOS zna samega sebe
   do konca zbutati iz tega drugega diska?
Kako?

Kakorkoli sem nastavljal zadevo, sem dobil message Non-system
disk ali nekaj takega od DOSa. Sumim, da je LILO zbutal DOS,
potem pa je DOS znorel naprej.

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist