Wolfram Research & Linux

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Ned Feb 9 19:05:05 CET 1997

> Odlocno protestiram proti taksin "strokovnjakom"....Zgleda da je
> Mirkosoft :) dobesedno podkupil vse nase revije oz. skoraj vse...
> Saj ko beres novice bidis samo mirkosoft ono, mirkosoft tisto, mirkosoft
> levo, desno....Office 97 je tha best...etc....TO SUX!!!!! Sicer pa ce bi
> meni en stulek rekel na lahko mas vso mirkosoft programje zastojn ce bos
> lepo ocenil stvar (in mislim da je tako) bi jaz tudi tako napisal:))
Heja!

Mislim da vsi malce pretiravate!

Se strinjam, Linux ima prihodnost pa še kakšno ampak kaj moreš če pa
skoraj nobeno podjetje ne služi z njim. Za win vsi izdelujejo software,
za Linux se moraš pa zelo potruditi. Meni recimo še vedno ni uspelo
najti enega pametnega driverja za mojo grafično kartico ali pa recimo
kakšen X oriented POV RAY...

					Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/       http://vector.nevtron.si/andy
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist