HTML

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Ned Feb 9 09:15:02 CET 1997

	Hojla!

On Fri, 7 Feb 1997, Samuel Gabor wrote:
> Pozna kdo kak dober HTML urejevalnik za Linux? (Pa ne "vi". :>) Pri
> Sausage Software so nekaj obljubljali HotDog/Unix, ostali pa so pri
> Windows druzini.

Za predelovanje LUGOS strani sem uporabljal asWedit. Ni bog-ve-kaj, ampak
vseeno pospesi pisanje...
Ima par pomankljivosti (tista verzija, ki sem jo imel, ni poznala vseh
html3 ukazov in Netscape razsiritev... )...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist