Linux in Cyrix 686 procesorji

Lipovec Marko mare.lipovec na eunet.si
Pon Feb 17 15:52:58 CET 1997

Zdravo, vsi!

  Imam eno vprasanje glede Pentium kompatibilnih procesorjev.
Ali kdo poganja Linuxa s K5 (AMD) ali s Cyrix P133+ - 200+
procesorjem, oziroma, ce ima kdo iskusnje s tem. Ce deluje
ali delujejo tudi ostale aplikacije za Linux, pa tudi za
ostale Operacijske sisteme. Slisal sem namrec, da ne deluje
vse, pri NT - jih pa izkljuci write back Cachea procesorja.
Ker imam kompletnega Pentiuma doma, pa brez procesorja, se
zanimam, kaj naj kupim. Za odgovore hvala ze vnaprej.

 Pa se eno majhno opozorilo, ceprav tole ne pase ravno v
tole listo!
Ce kdo instalira Caldera dos, ki je zastonj na njihovem
WWW serverju, naj malo pazi na novi F-DISK. Jaz sem namrec
pri instalaciji nove particije dobil napake na particijah
Windows NT in LINUX! Oziroma, se mi sedaj Linux in NT-ji
ne startajo vec, ker ne najdejo vec vseh svojih datotek???!
 Windows 95 pa delujejo normalno dalje.
Vse skupaj imam na WD hard disku velikosti 2,5Gb, Pentium
133 in osnovna plosca Intel HX. Ce je se kdo opazil kaj
podobnega se za informacije priporocam!

					Ciao, Mare
					mare.lipovec na eunet.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist