Linux in Cyrix 686 procesorji

David Klasinc david.klasinc na fcc.si
Tor Feb 18 10:53:54 CET 1997

Ales Casar wrote:

> Kolega pravi, da ima 133 MHz K5 (AMD) in da mu dela vse v redu in opazno
> hitreje kot z 100 MHz 486/DX4. Osebnih izkusenj z ne-Inteli pa nimam.
Cudno v sluzbi sem linux poganjal kar nekac casa na 133MHz AMDju pa
nisem opazil bixstvenih razlik... Je malenkost hitrejsi kod Intel DX4
100MHz... Jaz osebno ne zamenjam Intela... :)

> Menda naj bi se splacalo nabaviti Intelovega P133 in ga "overclock-ati" na
> 166 MHz. Ampak to ne dela z vsakim P133, ne z vsako maticno plosco, ne z
> vsakim RAMom...
Bad Idea... ;) To se je najbolje obneslo z AMDjevim DX2 80MHz pa se
takrat se je masina vcasih prav grdo obesila...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist