Linux in Cyrix 686 procesorji

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Feb 17 20:37:36 CET 1997

Howdy!

>   Imam eno vprasanje glede Pentium kompatibilnih procesorjev.
> Ali kdo poganja Linuxa s K5 (AMD) ali s Cyrix P133+ - 200+
> procesorjem, oziroma, ce ima kdo iskusnje s tem. Ce deluje
> ali delujejo tudi ostale aplikacije za Linux, pa tudi za
> ostale Operacijske sisteme. Slisal sem namrec, da ne deluje
> vse, pri NT - jih pa izkljuci write back Cachea procesorja.
> Ker imam kompletnega Pentiuma doma, pa brez procesorja, se
> zanimam, kaj naj kupim. Za odgovore hvala ze vnaprej.

Jaz imam doma Cyrix P150+ in mi Linux (2.0.28, Slackware 3.0)
ter Win95 delujejo brez vsakega problema. Linux kernel sem
popatchal, tako da mi `uname -a` javi sledece:

hasso:~$ uname -a
Linux hasso 2.0.28 #2 Sat Jan 18 15:17:39 CET 1997 i586

Pac pa bi se pridruzil trditvam, da Cyrixov FPU ni ravno na ravni
slovesa firme. Zadnjic sem poganjal MPEG audio encoder na
36M dolgi wav datoteki, enkrat doma, drugica pa na sluzbenem P100.
Po mojem obcutku je stvar na Cyrixu trajala kaksnih 20% dalj,
ce pa kdo zeli, pa lahko tudi stopam porabljen cas.

Ampak za svoj denar pa Cyrix daje veliko.

Aja, Cyrixa imam na plosci s HX cipsetom, 64M RAMa, 512K cacha,
2G EIDE WD disk, ATI Mach64 GX grafika.

Slisal sem veliko o raznih tezavah, ki naj bi jih
ljudje imeli s tem procesorjem. Na koncu se je vecinoma izkazalo,
da plosce niso bile delane za Cyrixa (moja mi pri bootanju napise,
da imam gor Cyrixa).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist