Wolfram Research & Linux

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Feb 7 08:32:10 CET 1997

On Fri, 7 Feb 1997, Zlatko Rek wrote:

> Zdravo,
>
> V februarskem Linux Journal-u pise, da pri Wolfram Research kot
> razvojno platformo za Mathematico uporabljajo Linux...
> Potem pa v Monitorju preberes oceno "strokovnjaka" za operacijske
> sisteme za PC-je, da Linux nima prihodnosti...!?
>
> Lep pozdrav.
> 		Zlatko

Ja, za Monitor je res nima. Ce bo Linux splosno uporabljen, kdo za vraga
pa jim bo placeval tako divje drage reklame ?

Sicer pa iz Monitorjevih clankov veje predvsem gromozansko pomankanje
znanja in razgledanosti na racunalniskem prodrocju na splosno. So pac
odraz stanja v slovenskem prostoru, ki ga je bolj ali manj kupil
Microsoft. Samo poglejmo si stanje na podrocju uporabe sumnikov in
sicnikov. Namesto dogovorjenih ISO je kar Microstoft postavil svoje
standarde in mi se kot ovce temu podrejamo.

Pa tudi v vsaki manjsi, sredni pa tudi vecji firmi se ljudje v IS kar
krizati zacnejo, ce jim clovek omeni kakrsen koli Unix. (Posledica
pomankanja Unixa v solah, bi rekel).

				gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist