Linux + HP48SX

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Feb 5 15:03:50 CET 1997

On Tue, 4 Feb 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Mene srbijo prsti. Rad bi naredil HP48SX filesystem!
> Priklopis HP48SX na recimo /dev/ttyS1, pozenes na njemu
> en server programcek, ki bi ga naredil, na Linuxu pa naredis
> kar mount. A ma kdo toliko izkusenj s programiranjem kernela,
> device driverjev in filesistemov (jaz jih imam tocno nic!),
> da bi vedel, ce je to vsaj priblizno izvedljivo.
> In to v plain C-ju, asemblerja se ne grem!
> Pa tudi ne bi rad temu posvetil ene dve leti zivljenja....

Hi!

Pred kratkim sem kupil HP48G in ne bos verjel...Tudi jaz sem zacel
razmislati o enem takem programcku..Mogoce pa lahko zdruzima moci pa bo
kaj...(No po mojih glupih izpitih:) ).

						LP, Alen

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist