Lista

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Feb 15 12:42:18 CET 1997

On Sat, 15 Feb 1997, Miha Tomsic Mike wrote:

> 	Hojla!
>
> Vceraj sem z mailing liste dobil dve podvojeni sporocili. A je kaj narobe
> z Majordomom?

Verjetno je zadeva enaka s temle sporocilom :))

Jaz imam navado, da posljem odgovor tako direktno na naslov, kot tudi na
listo. Glede na izkusnje z nekaterimi bolj obremenjenimi listami se je to
izkazalo za dobro, saj tako dobi posiljatelj odgovor takoj, na listi pa se
vcasih pojavi sele cez nekaj casa (ponekod tudi do teden dni).

Pa brez zamere

		gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist