LUGOS

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pet Feb 14 21:16:52 CET 1997

On Fri, 14 Feb 1997, Miha Tomsic Mike wrote:

> A bi se kdo prijavil svoje podatke (ime, priimek, stalno
> prebivalisce, datum rojstva in drzavljanstvo, za to zadnje nisem
> preprican, a ga je res treba...), za registracijo drustva. Vsi ki boste
> sli overovit svoje podpise boste placali cca 500Sit, kar je polovica
> polletne clanarine. S tem pa boste imeli za nagrado ze placano clanarino
> za pol leta.
Bi se z veseljem, pa bi moral pol se v LJ hodit...Ali je mozno tudi iz
MB-ja urediti zadevo???

> Kje so odborniki in blagajnik? A ste sploh na listi? A bo treba izvolit
> nove organe al kaj?
Hmmm....Jaz pa mislim da bi bilo pametno eno "cago" naredit pa bi se tam
dogovorili..Bi blo cool...:)

					LP, Alen

P.S: Je ze kdo razmisljal o kakem glasilu drustva???? Mam polno idej za
clanke:)

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist