Lyx in slovenske crke

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Feb 13 23:29:10 CET 1997

On Wed, 12 Feb 1997, Bostjan Jerko wrote:

> Zdravo!
>
> Ze nekaj casa se ukvarjam z instalacijo Lyx-a. Uspelo mi je instalirati
> tudi slovenske fonte, vendar pa imam probleme s crko "s. Ce shranim Lyx
> file se shrani \xb9, kar je O.K., ce pa naredim nice LaTex file pa dobim
> \(\xb9\). Sicer se file se vedno pravilno pojavi v xdvi, ampak javlja
> napako.

Sem pravkar instaliral LyX in imam iste probleme. Ce vkljucim T1 encoding
v .lyxrc datoteki napake izginejo, ampak tudi "s_ji. A ima kdo resitev ?

				gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist