Lyx in slovenske crke

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Feb 13 13:22:28 CET 1997

On Wed, 12 Feb 1997, Bostjan Jerko wrote:

> Zdravo!
>
> Ze nekaj casa se ukvarjam z instalacijo Lyx-a. Uspelo mi je instalirati
> tudi slovenske fonte, vendar pa imam probleme s crko "s. Ce shranim Lyx
> file se shrani \xb9, kar je O.K., ce pa naredim nice LaTex file pa dobim
> \(\xb9\). Sicer se file se vedno pravilno pojavi v xdvi, ampak javlja
> napako.
>
> Druga stvar pa je slovenjenje Linux-a. Ali se kaj dogaja na tem podrocju
> ?
>
> Hvala, vsem in vsakemu za odgovor in lep pozdrav
>
> 	Bostjan

> [...]

Nacelom ja. Testiral ga na zalost se nisem.

BTW: Zaradi nove politike Caldera Inc. bomo morali WABI znatno podraziti.
(Sedaj namrec vse nabave gredo preko njihovega novega panevropskega
distributorja, kar bo izgleda vse skupaj precej podrazilo).

Nova cena wabija sicer se ni cisto dolocena ampak izgleda da bo okoli
48.000,00 do 50.000,00 SIT.

					gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist