POJDITE K NOTARJU!!!

Eduard Pohl epohl na master.gamamm.si
Sre Feb 26 10:20:34 CET 1997

	ziv..  >

> Danes sem govoril z nasim notarjem.
> Podpisali niso se trije in sicer:
>
> 	Dusan Matic
> 	Edi Suc
> 	Jure Koren
>
> Dajmo, zmigajte se.
> Notar je na Trgu republike 3, dela 9-12 in 14-16 (pon-cet), 9-12, 13-14
> (pet), telefon pa ima 1257472 ce kdo nuca. Olajsal vas bo za okoli 550sit.

	Trg Republike == TR3 , vse skupaj je trajalo 5 min
	verejtno tudi manj ce se tajnica ne bi spogledovala z
	sefom . ce boste imeli sreco boste videli tudi sefovo
	pomocnico , verjetno tudi pravnico, ki rastura po svojem
	noutbuku ceprav so mojo pozornost pritegnile njene noge ...
	prav v trenutku ko sem ji hotel razloziti vse prednosti
	unixa, in kako bi to uplivalo na njeno "produktivnost" mi
	je tajnica pod nos porinila nekaj za podpisat tako da sem
	moral povrhu se pogledati njeno debelo zapest ki jo je krasila
	ogabna kicasta ura na kateri sem opazil da imam samo se 10 min
	do zacetka predavanja. In tako se je koncala pet-minutna operacija
	Lugos na vrhu Ljubljane :))

						edo

Dodatne informacije o seznamu Starilist