Caldera WABI

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Feb 11 01:18:18 CET 1997

On Tue, 11 Feb 1997, Ales Horvat wrote:

> Matjaz Godec wrote:
>
> Ce so eksplicitno navedli le verzijo 3 in 4 potem verjetno 5 ne deluje.

Ne ni to. V casu, ko je WABI 2.2 nastal ocitno se ni bilo verzije 5. Sam sem
probal nekaj aplikacij, ki jih ni na listi pa so delovale cisto OK. Edini
problemi so z aplikacijami, ki hocejo na tak ali drugacen nacin dostopat
do strojne opreme direktno (Like demoti za mgpeg playerje in podobno).

> Obstaja kaksna time trial / preview / demo verzija zadeve (WABIja)?

Sorry ne. WABI je licencen Sun Softov produkt in Caldera ima precej
zvezane roke glede cene in prodaje. Je pa Linux verzija dalec cenejsa
od vseh ostalih.

Ce bi Lugos imel kak testni racunalnik, bi lahko zadevo sponzoriral za
instalacijo na njem, sicer pa na zalost ne morem kaj dosti drugega
narediti.

Pa smo ze spet pri eni od zacetnih tem na tej listi, ki se dotika
clanarine za lugos :))

				gody

PS. Ce gre za delovanje konkretnega programa, ga lahko naceloma
preizkusimo pri nas (ali pa prides kar sam poizkusit). Problem je
predvsem v tem, da pri nas uporabljamo zelo malo Windows programja in ne
moremo vseh stvari stestirat.

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist