CeBIT

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Pet Feb 21 13:06:40 CET 1997

Upam da ne bom užalil Jakata če bom povedal na tej mailing listi da je
nekaj prostih mest še za CeBIT '97 v Hannovru.

Pojdite na drugi največji sejem računalništva.
Cena je 10.000 SIT. V to je vštet prevoz in spanje, vstopnino pa bomo
pobrali naknadno, ko bomo vedeli koliko bo prijavljenih.
Prijavite se na Info točkah ŠOU.

Izlet vodim Andrej Cedilnik.

Pa še nekaj. Bil sem tam lansko leto in je vredno.
Take dekoracije stene kakršno sem naredil iz demo CD-jk bi verjetno
plačal nekaj 1000 DEM. Pa še cel kup poznanstev sem naredil.

				Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist